Ja! Volgend jaar naar New York City! - Reisverslag uit Capelle aan den IJssel, Nederland van Denise Witte - WaarBenJij.nu Ja! Volgend jaar naar New York City! - Reisverslag uit Capelle aan den IJssel, Nederland van Denise Witte - WaarBenJij.nu

Ja! Volgend jaar naar New York City!

Blijf op de hoogte en volg Denise

14 Februari 2014 | Nederland, Capelle aan den IJssel

Ik ben al 2x naar New York City geweest, en ik wilde eigenlijk nog een keer. In oktober 2013 besloten dat ik volgend jaar toch wel weer naar New York City wil, na een jaartje sparen is dat makkelijk te doen.
Dit keer gaan mijn moeder en zusje mee.
Natuurlijk zo snel mogelijk reisgidsen halen, om alvast een beetje te kijken naar de hotels.
We zouden graag in een hotel willen zitten, die in een mooie omgeving ligt, niet duur maar toch ook een beetje luxe. En natuurlijk wi-fi in de hotelkamer, dat is tegenwoordig toch een must have . Al snel kwamen we uit bij het hotel Bedford.
Maar helaas was dat toen nog niet boekbaar, een keertje per week toch even checken of het al boekbaar was.
En op 14 februari 2014 was het dan eindelijk zover, November 2014 was dan eindelijk boekbaar. S'avonds natuurlijk gelijk naar het reisbureau gegaan en geboekt.
En toen kon het aftellen beginnen.......